OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
H1 är en svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. H1:s ambition är att vara den ledande aktören i Norden inom ContactCenter-branschen. Företagets verksamhet grundar sig på tre framgångsfaktorer: sin egen filosofi, en unik metodik och teknik som alltid ligger i framkant. Läs mer om företaget på www.h1.se.
Vi söker ett antal medarbetare till vårt affärsområde kundtjänst. Vi erbjuder en behovsanställning som senare kan övergå i en tillsvidareanställning.
Du som söker ska älska att ge service, ha god datorvana, vara målinriktad och en vilja att utvecklas. Du har också lätt att få kontakt med människor och gillar när det är ett högt tempo. Har du tidigare erfarenheter att jobba med kundservice är det meriterande.
På www.h1.se, under fliken arbeta hos H1 hittar du rubriken intresseanmälan, där anmäler du ditt intresse för jobben.
Vi vill ha din intresseanmälan så fort som möjligt. Rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen