OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu är det dags för oss att stärka vår organisation ytterligare genom en ny person till vårt växande team. Är du driven, ansvarstagande och brinner för att leverera fantastisk service? Tveka inte på att höra av dig!
Om oss:
Den första butiken öppnades på Sankt Eriksgatan, Kungsholmen, och idag består Thelins av 19 butiker. Grundkonceptet är idag detsamma som då – ett traditionellt hantverkskonditori som erbjuder allt från matbröd, klassiska prinsesstårtor och mazariner till modernare bakverk så som moussetårtor, praliner & croissanter.
Tack vare vårt variationsrika sortiment når vi på Thelins ut till en bred målgrupp vilket har lett oss till att bli en naturlig mötesplats för såväl unga vuxna och barnfamiljer som pensionärer och förstås, våra stamgäster.
Om rollen:
I denna tjänst arbetar du som företagets röst och ansikte utåt och får möjlighet att kombinera kundkontakt med administration och back office. Du spelar en mycket central roll där du dagligen har kontakt med kollegor, samarbetspartners och hanterar ordrar utifrån våra kunders behov och situation. Rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss på Thelins medför ett mycket varierat arbete med stora utvecklingsmöjligheter och flertalet ansvarsområden.
Du är lösningsorienterad, analytisk samt trivs av att arbeta i en dynamisk och föränderlig roll och organisation. Du är en relationsskapande person som gärna tar dig an nya arbetsuppgifter, steppar in där det behövs samt ställer upp för dina kollegor i vått och torrt. Vidare strävar du ständigt efter att utvecklas både som individ och i grupp och kommer gärna med lösnings och förbättringsförslag.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hantera inkommande samtal och mejl
Daglig kontakt med våra samarbetspartners
Ansvar över ordrar, hemsida samt produktinformation
Visst ekonomiansvar
Omfattning och ansökan
Anställningen är en heltidsanställning mån-fre. Urval och intervjuer sker löpande.
Mejla in din ansökan till oss via info@thelinskonditori.se