OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Miss Mary of Sweden grundades 1957 och är ett internationellt underklädesföretag som designar, producerar och säljer underkläder och badkläder direkt till konsumenter och återförsäljare online. Företaget växer stadigt och har tredubblats i storlek de senaste 5 åren. Vi planerar att fortsätta växa i denna takt och vill ha med dig på vår tillväxtresa där vi behöver ytterligare förstärka vårt Kundtjänst där en av våra medarbetare har gått vidare internt för nya roliga utmaningar.
Hos oss kommer kunden först. I den här rollen så är det du som är hennes kontakt i form av samtal, chatt, meddelanden i sociala kanaler och email. Frågeställningarna handlar främst om beställningar, leveranser, tillgänglighet, priser, produkter, returer mm. Du ansvarar för att servicenivån är i världsklass och fångar varje möjlighet att ge kunderna en exceptionell kundupplevelse. Kunden kontaktar oss i alla tillgängliga kanaler och din uppgift blir att hjälpa och vägleda med information samt att ge råd om lämpliga produkter utifrån kundens behov. Du kommer också hålla löpande kontakt med lager och E-Commerce team gällande in- & utleverans, frakt etc samt arbeta administrativt i de interna systemet för hantering av beställningar och returer.
Arbetstiderna är främst förlagda 8-17 på vardagar men även kvällar och helger kan förekomma.
I rollen ingår:
• Kundsupport via telefon, email, sociala kanaler och chatt
• Produktkunskap för rådgivning av lämpliga produkter i vårt produktsortiment
• Intern kommunikation (lager och E-Commerce)
• Returhantering
Egenskaper och kunskaper som gör att du hade passat i rollen:
• God samarbets- och kommunikativ förmåga (både i tal och skrift)
• Flerspråkighet - våra kunder befinner sig över hela världen!
• Tidigare vana av att arbeta i administrativa system
• Viss vana av kundtjänstarbete
• Engagerad och social
• Erfarenhet av kundbemötande
• Självklar känsla för service
• God lyssnare
Vi tror på kraften i teamwork och du ska därför trivas med att arbeta i nära samarbete med andra och vara van att dela med dig av din kunskap och erfarenhet och
Vad vi eftersträvar att du kommer uppleva hos Miss Mary of Sweden:
Som anställd på Miss Mary får du möjlighet att arbeta i en internationell miljö som präglas av hög kvalitet och gediget hantverk. Vi erbjuder dig en kreativ miljö med kompetenta och härliga kollegor samt en trygg arbetsplats med kollektivavtal och öppet klimat.
Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör. Tillsammans växer vi som företag men också som människor.
Som företag tror vi på transparens och lojalitet gentemot våra kunder. På Miss Mary är kvalitet på riktigt och vi vill på allvar leva upp till kraven från våra kunder utan avkall. Vi är alltid vänliga och respektfulla mot alla omkring oss och vi tror på äkta kommunikation och långsiktiga relationer.
I omkring 60 år har vi på Miss Mary of Sweden specialiserat oss på att tillverka damunderkläder. I den anrika textilstaden bestämde sig makarna Rydström att starta ett klädföretag med egen tillverkning i samma stad. Året var 1957 och företaget döptes till Marys Mode. Idag är vi ett renodlat varumärke för underkläder och badplagg med fortsatt egen produktutveckling och tillverkning där vi säljer våra produkter online via egen webbutik eller via återförsäljare på fyra kontinenter med Europa som vår största marknad. Vi var tidigt ute med att exportera våra produkter och i samband med detta döptes Marys Mode om till det mer internationellt gångbara Miss Mary of Sweden. Vi omsätter ca 200 MSEK/år och har anställda i Sverige, Estland och Finland.