OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du kundfokuserad och brinner för service?
Då kanske du vill vara del av vårt kundsupportteam på HTH Kök i Jönköping.
HTH Kök i Jönköping, Östergötland och Stockholm säljer och monterar kök till konsument, projekt och husföretag. Vi vet att köket är det viktigaste rummet i hemmet, och vi är specialister på att skräddarsy kökslösningar som passar kundens behov och drömmar.
Våra värdeord är Samarbete, Engagemang och Trygghet, vi strävar efter att detta ska genomsyra hela verksamheten och användas som riktmärke av såväl personal som ägare.
Vi erbjuder Dig ett arbete med varierande arbetsuppgifter, en trevlig arbetsplats med kollegor som bryr sig mycket om vårt företag, våra kunder och varandra. Vi arbetar för vår vision om 100% nöjd kund och den Bästa Arbetsplatsen.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innefattar stor variation i arbetsuppgifter vilket ställer höga krav på flexibilitet, att kunna hantera flera uppgifter parallellt och snabbt ställa om dem emellan.
Övergripande uppgifter:
• Ge support och service till kunder, leverantörer och kollegor.
• Hantera reklamationer och tilläggsbeställningar.
• Leverans- och logistikfrågor.
• Verka för att stärka HTH:s varumärke genom att arbeta för 100% nöjd kund.
• Bidra till vår vision att vara den Bästa Arbetsplatsen.
Kompetenser
Du är en serviceinriktad, positiv och kundfokuserad. För att lyckas i rollen behöver du trivas med ordning och struktur och har en god planering- och prioriteringsförmåga. Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift och förmågan att anpassa ditt bemötande och din kommunikation efter kundens behov. Du drivs av att ta eget ansvar, ta initiativ och att slutföra uppgifter. Du eftersträvar ett effektivt och kvalitativt arbetssätt, du förstår vikten av att hålla deadlines och löften till kund och du triggas av att hitta lösningar.
• Du har arbetslivserfarenhet inom kundservice och försäljning.
• Flytande svenska i tal och skrift.
• Goda IT kunskaper och datavana.
Du rapporterar till Chef kundsupport och Administration Jönköping.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Placering i Jönköping.
Ytterligare upplysningar om tjänsten eller rekryteringsprocessen lämnas av Cecilia Blennborn, 036-17 39 78 cebn@hth.se.
Passar ovan beskrivning in på dig? Tveka då inte utan ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast 29 september eller tidigare då vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.