OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig till ett längre uppdrag på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning för rätt person.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag mellan 8-17.
Det är en hög servicenivå och god teamkänsla på arbetsplatsen och du kommer att få arbeta med härliga kollegor.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Svara på inkommande samtal och få varje kund att känna sig sedd
Arbeta med kvalité och med stort fokus på kundvård
Mejlhantering
Utgående samtal inför kampanjer förekommer samt merförsäljning med möjlighet till provision
Du får:
Möjligheten att förstärka dina kunskaper inom försäljning, servicefokus och i hantering av kundärenden.
Möjlighet till anställning hos vår kund
Härliga kollegor och arbetsplats
Profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från kundtjänst ca 1-2 år och har god erfarenhet av kundvård.
Du har en mycket god förmåga att lyssna och kommunicera och ser dig själv som en problemlösare. Du har en naturlig känsla för service och gillar att bemöta människor med värme och positiv attityd. Trivs du med att arbeta mot uppsatta mål kommer du känna dig sporrad i denna tjänst.
Kvalifikationer
Gymnasiekompetens eller motsvarande
Svenska i tal och skrift
Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se (http://www.bemanningskontoret.se)