Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

PHM KONTAKTCENTER SÖKER KUNDTJÄNSTMEDARBETARE!

PHM Group grundades år 2019 och är en växande koncern som specialiserar sig på fastighetsförvaltning. Koncernen består av lokala bolag med lång erfarenhet av fastighetsförvaltning och är verksamma i Finland, Sverige, Norge, Danmark och Tyskland.

PHM kontaktcenter stöttar koncernens alla svenska bolag genom att ta sig an deras samtalshantering, mejl och felanmälan. Eftersom vi arbetar med fastighetsrelaterade frågor ser vi gärna att du har relevanta kunskaper eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då vi arbetar i flera olika fastighetssystem har vi som krav att du har en god system- och datorvana samt behärskar Officepaketet

För att passa för denna tjänst så är du en engagerad och ansvarstagande person med god social kompetens och servicekänsla. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, vara lyhörd och lösningsorienterad.

Du kommer att ingå i ett växande arbetslag som idag består av 6st medarbetare. Arbetsuppgifterna är att hjälpa kunder över telefon och mejl genom att skapa en felanmälan eller hänvisa dom till berörd avdelning. Du kommer även ha ett nära samarbete med de olika bolagens backoffice och arbetsledare.

- Arbetstider: Helgfria vardagar mellan kl: 07-16.

- Tillträde: Snarast.

Intervjuer sker löpande och vi ser gärna att du redan i ditt CV eller personliga brev uppger ditt löneanspråk.

Låter detta som ett jobb för dig? Då ser vi gärna att du hör av dig!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på kontaktcenter@phmgroup.se, I ämnes raden skriv ”kundtjänstmedarbetare”.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PHM Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2023
  • Ansök senast: 1 oktober 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024