OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta hos vår kund som sätter stort värde på riktigt bra kundservice.
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund. Tjänsten startar i november.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag mellan 8-17.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Svara på inkommande samtal och få varje kund att känna sig sedd
Arbeta med kvalité och med stort fokus på kundvård
Mejlhantering
Utgående samtal inför kampanjer förekommer
Du får:
Möjligheten att förstärka dina kunskaper inom försäljning, servicefokus och i hantering av kundärenden.
Möjlighet till anställning hos vår kund
Härliga kollegor och arbetsplats
Profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från kundtjänst och har god erfarenhet av kundvård.
Du har en mycket god förmåga att lyssna och kommunicera och ser dig själv som en problemlösare. Du har en naturlig känsla för service och gillar att bemöta människor med värme och positiv attityd. Du är en teamplayer som drivs att positiva kollegor och daglig feedback!
Beskriver du dig själv som driven, serviceminded och engagerad? Då kan du vara den vi söker!
Kvalifikationer
Gymnasiekompetens eller motsvarande
Svenska i tal och skrift
Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se (http://www.bemanningskontoret.se)