OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ta steget mot en givande roll inom fordonsindustrin i Göteborg. Som svensktalande kundsupportmedarbetare blir du en nyckelperson i att erbjuda support på svenska via telefon och e-post. Vi söker dig med hög servicenivå, hjälpsamhet och noggrannhet. Du får möjlighet att påverka ditt eget schema och även arbeta hemifrån vid senare pass och helger. För att passa in i rollen behöver du ha med dig erfarenhet av arbete inom administration och service.
Om tjänsten
OIO söker tillsammans med vår samarbetspartner en svensktalande kundsupportmedarbetare inom fordonsindustrin i Göteborg. I din roll kommer du att ha huvudansvar för att ge support till kunder via telefon och e-post på den svenska marknaden. Samtalen kommer att variera och inkludera en bred variation av ärenden, såsom frågor om produkter och tjänster samt assistans med bärgning, vägassistans och bokning av taxi eller hyrbil. Vår partner har sin verksamhet inom fordonsindustrin med huvudkontor i Torslanda.
Du kommer att ingå i ett team bestående av 12-15 personer som fokuserar på den svenska marknaden. Arbetsschemat är strukturerat över en rullande period om 6 veckor med arbetspass mellan klockan 7 och 23 alla dagar i veckan. Du har möjlighet att önska ditt schema, men det är viktigt att du är tillgänglig för arbete under de angivna tiderna, inklusive helger. För de pass som avslutas efter klockan 19 och för helgarbete finns möjlighet att arbeta heltid hemifrån. Givetvis tillkommer OB på samtliga arbetstimmar utanför dagtid.
Vi söker sig som
Har en uttagen gymnasieexamen
Har minst 1 års erfarenhet av administration.
Har minst 1 års erfarenhet från en serviceroll där kundbemötande varit i fokus.
Talar flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Vi ser särskilt efter en person med stark servicekänsla, som är hjälpsam, noggrann och besitter en hög arbetsmoral. Dessa egenskaper kommer vara av avgörande betydelse i denna roll då du kommer att vara i nära kontakt med kunder.
Din personliga lämplighet och ditt engagemang för långsiktigt arbete är något vi kommer att lägga stor vikt vid. Att kunna trivas i en kundnära roll och erbjuda en hög nivå av service är av yttersta vikt. Om du är bekväm med att arbeta utanför vanliga arbetstider och värdesätter möjligheten att jobba hemifrån kommer du att trivas utmärkt i denna position.
Du kommer att bli en värdefull del av ett härligt team som präglas av mångfald i ålder och bakgrund.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO med start 27 november.
Omfattning: Heltid
Start: 27 november
Placering: Göteborg
Kontaktperson: Ida Collin
Lön: fast månadslön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.