OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gordon Delivery är ett startup-företag med målsättning att helt förändra serviceupplevelsen för e-handeln till både konsumenter och detaljhandlare samt digitalisera last-mile-flödet. Modellen bygger på att professionella och serviceinriktade personer, så kallade Gordoneerer, levererar varor till konsumenter samtidigt som Gordon stödjer handlare genom hela leveransprocessen – från mottagen order till nöjd kund.
Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor som tror på och stöttar varandra och som vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att förverkliga dina arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att:
Hantera, assistera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail samt i Gordon Deliverys egenutvecklade IT-system.
Frågorna du hanterar handlar bland annat om: ruttoptimering, schemaläggning, trafikövervakning och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden och föraren är informerad under hela processen.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper:
Du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen.
Meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsverktyg
Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
God system- och datorvana
Övrig information
Start: Omgående
Tider: Detta är varierande arbetstider, dag ,kväll och helg
Plats: Nacka, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Gordon Delivery AB samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta amir@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!