Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter och profil
Vi på Insitepart söker kundtjänstpersonal till vår kund DHL i Västberga.Dina arbetsuppgifter kommer vara att svara påtelefonsamtal och mejl som kommer in,men även sedvanliga uppgifter kopplat till administration. Arbetet ställer krav på god kundkontakt och kommunikation. Vi ser att du som söker är en positiv, driven och effektiv.
För att passa in på den här profilen ser vi att du:
Är strukturerad
Har datorvana
Är noggrann samt ställer höga krav på kvalitét
Är serviceinriktad
Gillar arbeta med problemlösningar och mål

Behovet kommer vara mellan v.20-35, medmöjlighet till förlängning
Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
Villkor
Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag under dagtid
Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och jobbar ute hos vår kund.
Insitepart tillämpar utdrag ur bakgrundskontroll på de kandidater vi väljer att anställa.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in dina ansökan redan idag!Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Insitepart
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2024
  • Ansök senast: 10 oktober 2024

Liknande jobb


22 november 2024