Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett dynamiskt team i en miljö där hållbarhet och långsiktighet står i fokus? Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund får du arbeta med att skapa trygghet och smidiga lösningar för deras hyresgäster i några av Stockholms mest attraktiva fastigheter. Låter det som något för dig? Läs vidare!

Vad erbjuder vi?
• Ett engagerat och välkomnande team där du kommer samarbeta med erfarna kollegor inom kundtjänst
• Fina, centralt belägna lokaler i Stockholmsregionen
• En inspirerande arbetsplats där de arbetar för hållbara och attraktiva stadsmiljöer

Hos vår kund kommer du att bli en del av ett mindre men väl sammansvetsat team där de värdesätter både service och teknikkunskap. Du kommer arbeta i fina lokaler i hjärtat av Stockholm där dina insatser gör skillnad varje dag.


Vem söker vi?
Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet av kundtjänst och gärna från en teknisk miljö.
• Är kommunikativ, uttrycker dig väl i skrift samt har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt.
• Är ansvarsfull, prestigelös och lösningsorienterad.
• Är bekväm med tekniska system och kan arbeta självständigt såväl som i team.

För att trivas i den här rollen behöver du vara kommunikativ och känna dig bekväm med att arbeta i en teknisk miljö där flera saker kan hända samtidigt. Du är van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och leverera service i toppklass, oavsett situation. Erfarenhet från kundtjänst är ett krav, och har du dessutom arbetat i en mer teknisk roll tidigare, är det meriterande.


Vad innebär rollen?
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att:

• Hantera regelbundna utskick och kommunikation till deras hyresgäster.
• Administrera i olika system för utlämning av taggar och nycklar.
• Arbeta med dagliga kund-ärenden och ge stöd till fastighetsansvariga.
• Fungera som en viktig kontaktperson gentemot hyresgästerna, med fokus på att leverera högklassig service.

Du kommer att hantera en stor del av den dagliga kommunikationen med deras hyresgäster, både genom att sköta utskick och lösa olika typer av ärenden som kan uppstå. Du kommer att arbeta i deras interna system och hjälpa till med utlämning av taggar och nycklar.


2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2024
  • Ansök senast: 13 november 2024

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024