Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Drivs du av en nöjd kund och brinner för service?
Nu är vi på K2C på jakt efter nya medarbetare för att stärka vårt team i Helsingborg.
Om arbetet: Arbetsuppgifterna kommer bestå av att bemöta kunder och deras önskemål primärt via telefon men även via Mail och chatt. Frågorna kan ha stor variation från kunderna och därför behöver man vara innovativ och lösningsorienterad. Vi jobbar med flera ledande företag för att hjälpa dem optimera och ha en så effektiv och kundfokuserad kundtjänst som möjligt.
Om dig:
Tidigare erfarenhet av kundtjänst är meriterade. Har du även jobbat med service via telefon där fakturafrågor och leveransfrågor ingått så är det meriterande! Är du en noggrann och analytisk person med intresse för ekonomi och kundrelationer så kan denna rollen vara för dig.
Vi tillhandahåller utbildning internt i systemen som används samt samtalsstyrning och respektive rutiner för just de frågorna man kommer besvara.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Stark analytisk förmåga och en lösningsorienterad inställning
Förmåga att hantera stressiga situationer och arbeta självständigt

Arbetslivserfarenhet
Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav
God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket både i tal och skrift obehindrat!
God datorvana.
Om oss
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling med variation i arbetet då vi arbetar med flera ledande företag och deras kundtjänster.
Vi erbjuder friskvårdsbidrag och andra förmåner
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Responda Group som verkar i Contact Center-branschen. K2C präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med vårt skandinavisktalande huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se
För vidare frågor kontakta rekryterare på Anton.P@k2c.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210 0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210 0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216 073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2C IN SWEDEN AB Helsingborg
  • 5 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2024
  • Ansök senast: 30 november 2024

Besöksadress

Kanongatan 157
Helsingborg

Postadress

Kanongatan 157
Helsingborg, 25467

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024