Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare och försäljare på Albregs Städ AB kommer du att spela en nyckelroll i vårt team. Ditt arbete kommer att fokusera på att säkerställa att våra kunder får en smidig och positiv upplevelse från början till slut. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Ringa kunder som har mottagit offert och boka in städtjänster.


Skicka fakturor till kunder och följa upp betalningar.


Erbjuda lösningar och hjälpa kunder med eventuella frågor eller önskemål.


Försäljning av våra städtjänster till kunder som har fått offert, och hjälpa dem att välja rätt tjänst för deras behov.


Ge bästa kundservice för att bygga långsiktiga relationer med våra kunder.

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har:
Minst gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, administration eller försäljning.


Erfarenhet av kundbemötande och försäljning – tidigare erfarenhet av att hantera kunder och sälja tjänster är meriterande.


Kontorvana och erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter.


God kommunikationsförmåga både på telefon och i skrift.


En lösningsorienterad inställning och förmåga att hitta den bästa lösningen för kunden.

Personliga egenskaper:
För att trivas i denna roll ser vi att du är:
Serviceinriktad och har ett starkt fokus på att ge kunderna bästa möjliga upplevelse.


Självgående men även en bra lagspelare som gillar att samarbeta i ett mindre team.


Resultatorienterad och drivs av att hjälpa kunder att hitta rätt lösningar och att bidra till företagets tillväxt.


Positiv och lösningsfokuserad – du har förmågan att hantera olika kundsituationer på ett professionellt och vänligt sätt.

Vi erbjuder:
Heltid eller deltid


Fast lön med bonus


Arbetet utförs på vårt kontor i Karpalund



Om Albregs AB:
Albregs AB är en mindre städfirma som fokuserar på att leverera högkvalitativa städtjänster till både företag och privatpersoner. Vi har ett team på fem anställda och sätter stort värde på goda kundrelationer och hög servicekvalitet. Som medarbetare hos oss får du möjlighet att vara del av ett engagerat och växande företag, där din insats verkligen gör skillnad.
Ansökan:
Skicka ditt CV och personligt brev till info@albregs.se. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och höra varför du är rätt person för denna roll.




Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Albreg, teamledare, på telefonnummer: 0709787820

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Albregs Städ & Flytt AB Kristianstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2024
  • Ansök senast: 7 december 2024

Postadress

Karpalundsvägen 39 F
Kristianstad, 29161

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024