Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker 18 personer med rätt attityd till vårt kundtjänstteam i Sveg!

Skicka in din ansökan på seevg-applications@sykes.com idag, så kontaktar vi dig för en intervju på plats i vårt center i Sveg.
Läs mer om tjänsten här nedanför.

Vår kundtjänst:
-besvarar inkommande samtal och mail.
-hanterar bokningar och ombokningar av flygbiljetter.
-är kreativa och hittar lösningar på frågor och ger stöd till resenärer som ringer oss med diverse frågor och funderingar.

Du är:
-flexibel.
-punktlig.
-klarar att jobba i ett högt tempo.

Viss datorvana och att du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska är ett krav!

Din anställning börjar den 7:e November med en utbildning som behövs för jobbet.

På vårt Call Center i Sveg arbetar ca 200 personer i vår kundtjänst med att hjälpa Norska och Svenska kunder som har frågor kring resor såväl inom landet som i resten av världen.

Hos SYKES får du arbetslivserfarenhet för vad du än vill jobba med i framtiden. Du får en fast grundlön och möjlighet att påverka din lön och för rätt person finns det karriärmöjligheter.

Du får utbildning,med både teori och praktik, på arbetstid.
Tjänsten heltid och du kommer jobba både kvällar och helger enligt ett rullande schema.

Genom att maila in ditt CV och personliga brev på
seevg-applications@sykes.com kan du bli en i vårt team!

Vi kontaktar dig därefter för en arbetsplatsintervju där du kommer på besök och får göra dig en egen uppfattning om vad det innebär att jobba i vår kundtjänst.

Intervjuer sker kontinuerligt varför vi önskar få din ansökan så snart som möjligt!

Över 50000 SYKES anställda över hela världen jobbar med service inom allt från kundtjänst och reseförsäljning till teknisk support.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 18 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 24 augusti 2016

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024