OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker nu för kunds räkning efter en kundtjänstmedarbetare.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ansvarar du för orderhantering/orderregistrering. Du kommer att arbeta självständigt med direkt kundkontakt till enskilda exportkunder, därav behöver du ha en god engelska i både tal och skrift.
Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att ge den bästa servicen gentemot företagets kunder.
Formell kompetens
Administrativ utbildning är meriterande.
God engelska i tal och skrift
Mycket god datavana.
Goda kunskaper i Mfg
Din bakgrund
Vi söker dig som gärna har kundtjänstvana och tidigare erfarenhet av orderhantering/orderregistrering.
Språkmässigt behärskar du både svenska och engelska i tal och skrift.
Du ska ha en förmåga att arbeta i tempo och kunna hålla igång flera arbetsuppgifter samtidigt.
Personliga egenskaper
Som sökande är du framåt, ddrivande och har ett högt servicemedvetande. Vi ser också att du är flexibel och förändringsbenägen. I ditt arbetssätt är du nogrann och positivt inställd tilll nya utmaningar. Du är målinriktad, utåtriktad och tycker om att kommunicera med såväl kollegor som kunder. Det är viktigt att du har lätt för att lära och att du är bra på att samarbeta med andra.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning/ Heltid / Älmhult
Tillträdesdag
Omgående/ enligt överenskommelse
Information
Lernia tillämpar löpande urval, tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag via www.lernia.se.
För frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Lundqvist, 072-254 11 18, linda.lundqvist@lernia.se eller Madeleine Fransson, 072-254 00 75, madeleine.fransson@lernia.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson