OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Klarna är en utmanande arbetsplats med spännande karriärmöjligheter där du inte bara får möjlighet att bli ett ess inom ditt arbetsområde, utan även en chans att utvecklas inom andra delar av verksamheten. Är du en engagerad och driven teamplayer med känsla för kommunikation och administration, då kommer du att trivas hos oss!
Paymentsteamet består idag av 20 ambitiösa agenter vars mål är att ge service i världsklass samt att vara en effektiv och driven partner till den öviga kundtjänsten på Klarna. Detta innebär bland annat att registrera återbetalningar, söka felbetalningar, hantera adressuppdateringar, matcha inkommande pengar till fakturor samt sköta administration kring returpost och kontoavtal.
Vi söker dig som är noggrann och har ett stort kundfokus. Du drivs av att arbeta i ett högt tempo och har en hög ambitonsnivå. För att passa i rollen har du en analytisk förmåga och god datorvana. Du trivs i en snabb, ung organisation som ständigt växer och du vill ha roligt på jobbet. Har du erfarenhet av kundservice och administrativt arbete sedan tidigare är det meriterande. Då vi har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, ytterligare språkkunskaper är ett plus.
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Du ska inte jobba för Klarna, du kommer jobba med Klarna.
Vid frågor, kontakta Linnea Martinelle linnea.martinelle@klarna.com Vi rekommenderar att du ansöker så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande.
Kontor
Stockholm
Deadline
2013-11-08
Kontaktpersoner på detta företaget
Klara Westling
Aviad Tamir
070-161 26 91