OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Find out how you can reach your potential at BSH Home Appliances Group: As a leading manufacturer of home appliances and solutions, we encourage commitment and open-mindedness among our employees. With our global brands Bosch, Siemens, Gaggenau and Neff as well as our local brands, our focus truly is on innovation. And that doesn’t just apply to our products and services, but also drives the way in which we cooperate, exchange ideas and organize our teams. Everyone is invited to make their individual contribution to our overall success. Join us now and give your career a home.
Drivs du av att leverera bästa möjliga kundservice och är sugen på nya utmaningar? Gillar du dessutom vitvaror och hushållsapparater? Då är du kanske den vi söker.
Vi söker en ny kundtjänstkollega till vår trevliga Customer Service avdelning i Solna.
Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett internationellt företag med stora ambitioner att leverera förstklassig service. Du kommer att vara en del av ett glatt gäng som drivs av att tillsammans nå goda resultat. Du kommer ha en gedigen och anpassad introduktion och tillhör ett team med engagerade kollegor.
Som medarbetare på vår kundtjänst kommer du att arbeta med samtliga av våra fyra varumärken Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau.
Du kommer främst arbeta med att, via mail och telefon, supporta våra slutkonsumenter med att boka service samt beställa reservdelar till deras produkter. Du kommer även hantera frågor om produkter samt sköta administrationen kring detta. Du kommer ge support till såväl svenska som norska kunder.
I rollen kommer du vara en del av ett stort team på ca 20 personer, som alla stöttar kunder på både den svenska och norska marknaden. Kontoret ligger i Solna/Sundbyberg.
Arbetstiden kommer vara förlagd till vardagar.
Start sker efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.
Du erbjuder:
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och har någon erfarenhet av service. Har du dessutom erfarenhet av kundservice över telefon och/eller mail är det ett plus.
• Har goda kunskaper i norska samt god förståelse och/eller intresse för det svenska språket
• Behärskar engelska
• Är van att hantera system och tycker det är roligt att lära dig nya system
• Är teaminriktad och gillar att nå mål tillsammans med kollegor
Tjänsten är ett vikariat på ca 12 månader. Det finns goda möjligheter till förlängning.
Ansökan och frågor:
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef André Nilsson, 08-734 13 29.
Du ansöker genom att använda länken nedan. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, men senast 9 december.
Fackliga representanter är Rolf Tysse Unionen, samt Emil Fagernes Unionen.