Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi:
Kundtjänstmedarbetare till Glitters huvudkontor
Vi söker just nu efter en medarbetare till kundtjänst till vårt E-handelsteam på Glitters huvudkontor i Stockholm. Du kommer att arbeta i en kreativ, snabb och prestigelös miljö tillsammans med duktiga och passionerade kollegor och rapporterar till bolagets E-handelschef. I rollen kommer du bland annat ansvara för att besvara kundernas frågor, ge information om produkter, administrera beställningar och sköta reklamationer. Vi ser kundtjänst på Glitter som en mycket viktig marknads-och säljkanal och du är ofta den första kontakten med Glitter och därmed en viktig representant för varumärket. Vi sätter alltid våra kunder främst. All kommunikation med kunderna sker på svenska och engelska i alla de nordiska länderna varför det krävs att du är flytande i såväl tal som skrift i båda språken. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt!
  I rollen kommer du att:
Hantera Glitters kundtjänst i alla Glitters kanaler (chat, e-post, sociala medier, butiksfrågor etc.) för Sverige, Norge, Finland och Danmark. Du ansvarar för ärendet från start till mål där du brinner för att lösa kundens problem
 Administrera beställningar, returer och andra kundrelaterade frågor
 Sköta månadsstängningar, returhanteringar, lagerflyttar etc
 Vid behov skriva svenska produkttexter Sköta system såsom Livechat etc
Vi utgår ifrån att du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service och är över 18 år.   Vi tycker extra mycket om dig som: Har ett fantastiskt servicetänk och kundbemötande – du älskar att lösa kundens frågor! Är en positiv problemlösare Är en driven, självgående, noggrann och prestigelös lagspelare som gillar högt tempo Har mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift Har god datavana Tidigare erfarenhet av e-handel är meriterande Vi erbjuder dig:
En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt

Tjänsten är en tillsvidareanställning och Glitter tillämpar alltid 6 månaders provanställning.

Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Denna rekrytering hanteras av Caroline Snabb och eventuella frågor skickas till caroline.snabb@glitter.se. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se, ansökan görs via länken nedan senast den 15 augusti 2019 . 

 Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Wiik

Milla Skoog

Maria Wiik
0046851802028
Angelica Blomstedt

Angelica Blomstedt

Klara Hägglund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svenska Glitter AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Heltid
  • Publicerat: 19 juli 2019

Besöksadress

Box 7265
None

Postadress

None
Stockholm, 10389

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024