OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare till vår kundtjänst på Skultuna Messingsbruk. Arbetet är väldigt varierande med arbetsuppgifter så som orderläggning, hantering av reklamationer och utbyten, ge support till våra webbshopskunder och ta emot inkommande samtal.
För att trivas i rollen behöver du vara intresserad av kundservice och tycka det är roligt med kundkontakt. Du kommer att arbeta nära vår logistik och försäljningsavdelning och kontinuerligt bidra i arbetet med att förbättra servicen till våra kunder.
Kvalifikationer:
Stark kundfokus, social, målinriktad, strukturerad och van att jobba i team.
Goda kunskaper i svenska och engelska i skrift och tal
God datorvana och erfarenhet av att jobba i affärssystem är meriterande. Vi arbetar i Visma.net.
Tidigare kundtjänsterfarenhet är meriterande.
Villkor
Provanställning med fast månadslön, kollektivavtal.
Om Skultuna
Skultuna Messingsbruk AB grundades av Karl IX år 1607 och ligger fortfarande kvar på samma plats vid Svartån i Västmanland. Varumärket är sedan urgammalt ordet "SKULTUNA" med den kungliga kronan och årtalet "1607".
Skultuna har två kollektioner; Home Accessories och Fashion Accessories, designade av internationellt ledande formgivare.
Skultuna säljer sina produkter via ledande butiker och varuhus internationellt och driver egna Flagship-butiker i Stockholm och Skultuna samt webshopen skultuna.com.