Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen? Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo? Då kan detta vara jobbet för Dig!
Att skapa den Bästa kundupplevelsen!
Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande. Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.
Vi Erbjuder Dig:
• En ung och motiverande arbetsplats som värderar personligt engagemang.
• En grundlig utbildning vid anställningens början samt individuella coachningstillfällen och utvecklingsplaner.
• Arbete i en internationell miljö med stora karriärmöjligheter.
 
Din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet!
På SYKES tycker vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida medarbetare.
För att söka detta jobb måste du dock uppfylla följande:
• Hantera engelska väl i tal och skrift.
• Ha en god kommunikativ förmåga.
• Vara lösningsorienterad.
• Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
• Ha grundläggande datorkunskaper.
• Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.


Vilka är vi?
Från början har vi fokuserat på slutresultatet.
I en tid av snabbare teknik och växande kommunikationskanaler blir kunderna mer och mer digitalt anslutna, men än mer distanserade från de varumärken som de väljer att stödja.
SYKES stöttar genom kundens hela livscykel med de tjänster vi erbjuder och strävar efter att hjälpa människor en omtänksam interaktion åt gången, vilket verkligen skapar förtroende mellan varumärken och deras kundbas.
2017 markerade SYKES 40-årsjubileum. Företaget har uppnått mycket under de första 40 åren, och kommer att fortsätta att vara innovativa, lösa utmaningar, driva kundvärde och vara trogen mot sin kärnpassion, att hjälpa andra.
SYKES är ett globalt företag för digital marknadsföring och outsourced partner gällande kundtjänst, som tillhandahåller tjänster till ”Global 2000”-företag. Med globala huvudkontor i Tampa, Florida, uppfyller SYKES avancerade lösningar behoven hos stora företag runt om i världen, främst inom detaljhandel, kommunikation, finansiella tjänster, teknik och vårdindustrin. SYKES differentierade serviceplattform engagerar effektivt konsumenterna vid varje beröringspunkt i sin kunds livscykel, från digital marknadsföring och förvärv till kundsupport, tekniskt stöd, uppförsäljning / cross-sell och retention.
Vi tillhandahåller tjänster via flera kommunikationskanaler som omfattar telefon, e-post, webb, chatt, sociala medier och digital självbetjäning.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB i Ed ED
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Nössemarksvägen 12
Ed

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024