Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du den hjälpsamma personen som dina vänner och familj vänder sig till när deras mobiltelefon eller surfplatta strejkar?
Är du också en personen med stark servicekänsla och med ett intresse av att arbeta med att erbjuda support och kundtjänst i världsklass?

Bra! Då tror vi att du skulle passa utmärkt i vårt team på Huawei!

I rollen som kundtjänstmedarbetare på vår Huawei support så får du hjälpa Huaweis kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. Kunderna kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail, chatt och sociala medier.

På SYKES finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Vi erbjuder dig:
• En energisk och motiverande arbetsplats som värderar personligt engagemang.
• En grundlig utbildning vid anställningens början samt individuella coachningstillfällen och utvecklingsplaner.
• Arbete i en internationell miljö med stora karriärmöjligheter.

På SYKES tycker vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare. För att söka detta jobb måste du dock uppfylla följande krav:

• Hantera engelska och svenska i tal och skrift.
• Ha grundläggande förståelse för det norska språket.
• Ha en god kommunikativ förmåga.
• Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
• Ha en grundläggande datorkunskaper.
• Tycka om att jobba mot uppsatta och tydliga mål.

Huawei supporten har öppettider måndag-fredag ifrån 08.00-18.00 så arbetstiderna är 08.00-17.00 eller 09.00-18.00.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Önskad start 30:e Mars men kan justeras efter behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB i Ed ED
  • 9 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Nössemarksvägen 12
Ed

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb