OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett av de mest framgångsrika och snabbast växande livsmedelsföretagen i Europa.Med fler än 6000 butiker i nästan alla länder tillhör Lidl de stora aktörerna inom Europas dagligvaruhandel.I Sverige har vi sedan starten i september 2003 öppnat fler än 100 butiker och vi fortsätter att växa.Vår grundide och nyckel till framgång är vår enkelhet, vilket präglar hela vårt agerande.Vi köper in och säljer vidare med målsättningen att erbjuda våra kunder det dagliga behovet av varor med bästa kvalitet till förmånligaste pris.Det är en spännande uppgift.Varje dag på nytt.Till vårt huvudkontor i Stockholm/Solna söker vi på del- eller heltid en Kundtjänstmedarbetare Dina arbetsuppgifter - Allmänna kundtjänstgöromål såsom inkommande och utgående samtal - Administration samt intern rapportering av kundtjänstärenden. Din profil - En känsla för gott kundomhändertagande - Serviceinriktad - Noggrann och ansvarsfull - Självständig samt arbetar bra i grupp - God administrativ förmåga samt van datoranvändare - Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift, meriterande är grundläggande språkkunskaper i tyska. Din ansökan Skicka Din ansökan med meritförteckning snarast, dock senast den 8 september till: