OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker nu för kunds räkning kundtjänstpersonal till ett av Sveriges mest kända företag beläget i Solna. Företagets kundtjänstavdelning är uppdelad i tre avdelningar: privat, företag samt partner support. Arbetsuppgifterna består främst av att besvara inkommande samtal och i vissa fall inkommande mail. Arbetet inleds med en två veckors obligatorisk utbildning där du lär dig system samt enklare arbetsuppgifter. Kontinuerlig utveckling kommer sedan att ske. Arbetspassen förekommer dagtid, kvällar och helger. Krav på person: Som person innehar du social kompetens, vilket innebär att du kan inleda, skapa, utveckla och bibehålla goda relationer till andra människor och dessutom vara hjälpsam, tålmodig och våga ta beslut. Du tillvaratar köp-/säljsignaler som på ett affärsmässigt sätt också skapar mervärden för kunden. Dina språkliga kunskaper i engelska och svenska är mycket goda. Du innehar god datavana. Du är öppen, ärlig och uppriktig. Det är viktigt att kunna arbeta i team då du är en i laget, där alla gemensamt skall skapa kundvärden och där god service ger resultat. Du är positiv, vilket avspeglas i din röst och du "ler i telefonen".
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl