OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice är det nordiska bemanningsföretaget. Vi har över 10 000 medarbetare och verkar inom personaluthyrning, rekrytering, outsourcing samt karriär- & utvecklingsprogram. Profficeaktien är noterad på Stockholmsbörsen. Vi söker dig som är öppen, utåtriktad och vill arbeta med kundservice. Du använder telefon och dator som arbetsredskap. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal och mail från kunder samt övriga administrativa uppgifter. För att trivas i den här tjänsten bör du ha en stark vilja att lyckas och tycka om att arbeta mot uppsatta mål. Du brinner för att ge god service och är inte främmande för att jobba i ett högt tempo. Du är ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Fullständig gymnasieutbildning, god datorvana samt grundläggande kunskaper i engelska är ett krav. Tidigare sälj/kundtjänsterfarenhet är meriterande. Kundtjänsten har öppet 07.00-22.00. Du kommer att bli schemalagd mellan dessa tider både vardag och helg och behöver därför ha möjlighet att arbeta oregelbundet. Om pendling krävs till arbetet är tillgång till bil ett måste då det pga sena kvällar inte går att pendla med buss.