OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsprofil Vi söker just nu flera kundtjänst-, support-, innesälj- samt assistentpersonal för våran uthyrningsverksamhet i Malmö med omnejd.Du kommer att jobba med allt från inkommande till utgående samtal och med orderregistrering, offerter mm beroende på vilket uppdrag som passar dina erfarenheter och önskemål bäst.Allt från väldigt kvalificerade tjänster till enklare uppdrag kommer att kunna erbjudas. Uppdragen startar löpande och kan leda till anställning hos kund.Vi söker dig med tidigare erfarenhet av något eller några av dessa arbetsuppgifter och som trivs i den rollen.Goda datakunskaper främst i Officepaketet är ett krav.Kunskaper inom olika affärssystem som SAP, pyramid, Visma m.m. är väldigt meriterande lika så växelvana.B-körkort är en merit.Du är en driven person som trivs när du har mycket att göra.Du har en stor serviceanda samt är väldigt utåtriktad.Du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vad gör Jobzone för dig?Vi på Jobzone hjälper dig till flera olika uppdrag vilket innebär att vi hjälper till att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Varmt Välkommen med din ansökan!Om Jobzone Jobzone ska vara branschens bästa arbetsgivare.Vi jobbar närmare våra medarbetare och kunder med personaluthyrning och rekrytering.Vi kan vår lokala marknad och genom delägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda. Söka detta jobb För att kunna söka detta jobb måste du registrera ditt CV i vår databas på www.jobzone.se.Om du redan har gjort det, ska du bara logga in med ditt användarnamn och lösenord.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514