OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som finns i Karlstad.Företaget har funnits sedan 1990 och våra affärsområden är rekrytering, personaluthyrning och telefonitjänster i vårt callcenter. Vi söker nu en ny medarbetare till den nyligen öppnade kundtjänsten hos Kristinehamns Energi, då de under en period behöver förstärkning av ytterligare en person.Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att hantera inkommande samtal.I arbets-uppgifterna ingår även att ta emot kunder direkt över disk, samt övrigt förekommande uppgifter i en kundtjänst, såsom svar på e-mail, posthantering, diarieföring etc.Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst eller liknande arbete.Som person ska du vara noggrann, ordningsam, positiv och flexibel.Då du i denna roll alltid har kunden i fokus är hög service en självklarhet för dig.Du trivs i arbeten med högt tempo, har förmåga att hantera stress och är inte rädd för att ta tag i saker.Du ska vidare ha lätt för att samarbeta och vara en person som gärna tar egna initiativ och är handlingskraftig. Ytterligare krav är att du har data- och telefonvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi vill ha din ansökan senast måndagen 13 februari 2006.Start inom en månad, varaktighet: ca 5 månader