OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inco Marketing är ett Contactcenterföretag med lång erfarenhet, etablerat 1981.Vi arbetar med både inkommande och utgående kunduppdrag per telefon.Vi vill nu bli fler på vår inkommande kundserviceverksamhet på dagarna. Vi söker dig med mycket god social kompetens och som arbetar bra såväl enskilt som i team.Vi arbetar med höga målsättningar varför det är viktigt att du har ett gott självförtroende och har viljan att arbeta målmedvetet.Du är van vid att kommunicera muntligt samt har förmågan att uttrycka dig väl i skrift. Arbetet innebär att du kommer att hjälpa våra kunder med olika typer av kundserviceuppdrag.Dina viktigaste verktyg är telefonen och datorn, varför vi förutsätter att du har mycket god datorvana. Du är positiv, uthållig, stresstålig och flexibel.Viktigt är att du har ett stort engagemang för ditt arbete.Du har minst 3-årig gymnasiekompetens. Vi förutsätter att du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.Om du dessutom har erfarenhet av energibranschen är det extra meriterande.Behärskar du även ett eller flera av de nordiska språken, gärna finska, är det också ett plus.Verkar det intressant?Ta då kontakt med oss för en första intervju per telefon.
Kontaktpersoner på detta företaget
Projektledare Inga-Lill von Wolcker
031-743 90 03
Projektledare Inga-Lill von Wolcker
031-743 90 03
VD Ingela Nilsson Olsson
031-7439001
Marknads och fsg chef Anders Olsson
0317439000
0705131811