OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar inom Ekonomi och Finans.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Adecco Syndbyberg söker nu efter två medarbetare till IT-Service Desk för uthyrningsverksamheten.Kunden är en stor internationell koncern som är belägen i Solna.Till deras IT Service Desk söker vi nu efter två serviceinriktade medarbetare.Dina arbetsuppgifter kommer att vara att ge användarna first line IT-support och professionell kundservice till deras användare.Service Desk är den sammanhållande länken mellan IT och verksamheten.När användarna anmäler ett problem ska Service Desk analysera problemet och upprätta ett ärende i deras ärendehanteringssystem. Service Desk first line är: * Användarens ingång till IT vid felanmälan * IT's ansikte mot verksamheten * Användarens förlängda arm hos IT * Det självklara valet för snabb och professionell problemlösning Som person måste du vara serviceinriktad och ha god kommunikativ förmåga.Du bör också ha ett intresse och kännedom om IT samt erfarenhet av att ge kundsupport via telefon.Vidare bör du vara självgående ha ett systematisk och teamorienterat arbetssätt.Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att söka tjänsten via vår hemsida www.adecco.se Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!