Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, både ingående kundtjänst och utgående kundkontakter. Releasy har idag verksamhet i Linköping, Borås och Borlänge, samt kontor i Stockholm och är ett av de ledande företagen i branschen. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telecom, energi, bank, resor mfl.Arbetsuppgifter: 
Vi behöver utöka vår styrka med  kundtjänstmedarbetare på vårt kontor i Borlänge. Arbetsuppgifterna består av att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från våra uppdragsgivare. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon, chat och mail. 

Vi söker nu dig som: 


- har stort intresse för kundkontakt och service 
- har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad 
- är flexibel och noggrann 
- har lätt för att skapa förtroende och relationer 

Kvalifikationer: 
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande, erfarenhet från kundservice/kundtjänst samt försäljning. 

Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal. 
Goda datakunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem. 

Vi ser gärna sökande i blandad ålder då vi arbetar mot olika målgrupper. 

Vår kundtjänst har öppet dygnet runt alla dagar året om, så det är ett krav att du är tillgänglig dessa tider. 

Vi erbjuder dig: 
- ett spännande och utvecklande arbete 
- en härlig och spännande miljö med fantastiska kollegor 
- möjlighet att utvecklas tillsammans med oss 
- Kundtjänst- och produktspecifik utbildning 

Anställningsformen är en Tidsbegränsad Behovsanställning med möjlighet till Tillsvidareanställning. För anställningen utgår timlön enligt gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB. Arbetet utförs från vårt kontor i Borlänge. För information om tjänsten är du välkommen att maila christina.boge@releasy.se

Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 8 april. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan. 

Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se 

Besök oss på vår hemsida releasy.se, www.facebook.com/ReleasyAB och/eller twitter@ReleasyAB.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 7 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej specificerat , Ej specificerat , Tidsbegränsad anställning
  • Publicerat: 24 mars 2014

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024