OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2 Rekrytering & Entreprenad är ett bemannings och rekryteringsföretag som främst arbetar med rekrytering av skandinavisk personal till utlandet. För vår kunds räkning, ett internationellt Call Centre på Irlands västkust söker vi nya medarbetare för att förstärka det skandinaviska teamet. Företaget jobbar med bokningar och reservationer av hotellrum. Arbetsuppgifterna består i huvudsak av att besvara inkommande samtal från företagets skandinaviska kunder, hjälpa dem med reservationer, bokningar och att besvara eventuella frågor. Man jobbar enbart med inkommande samtal och behöver därför aldrig aktiv söka eller ringa upp kunder. Vi söker dig som tidigare har arbetat minst 6 månader i en Call Center miljö, med telemarketing, kundtjänst eller support. Har du erfarenhet från arbete på ett hotell ses det som meriterande. Det som dock är viktigast är att du är serviceinriktad och en god lyssnare som har ett brinnande intresse av att hjälpa kunder. Då tempot ibland kan vara högt är det en fördel om du gillar jobba i en miljö där det händer saker hela tiden. Vi ser gärna att du som söker också har planer på att stanna i Irland i minst 1 år. Du måste ha goda kunskaper i engelska både i tal och skrift samt svenska. Företaget kommer att stå för flygbiljetter samt boende dem först 14 dagarna, och kommer därefter att hjälpa kandidaten att hitta ett permanent boende. Obs! Viktigt! Din ansökan skall vara utformad som ett CV och helt skrivet på engelska. Nämn också i din ansökan vilket datum du skulle kunna påbörja din anställning. Vi föredrar att du anmäler intresse för denna tjänst via vår hemsida men om du vill skicka ditt CV via e-post istället är det viktigt att du anger vilken tjänst du söker.