Kundtjänstmedarbetare Årjäng

Arbetsbeskrivning

På en av de vackraste platserna vi vet, finns sedan 166 år tillbaka Westra Wermlands Sparbank.

Med vår vision att vara det självklara valet som finansiell samarbetspartner vill vi skapa trygghet, bidra till tillväxt och återinvestera i en levande bygd. Vi förvaltar stolt vår gedigna historia och med den som bevis på vår anpassningsförmåga, skapar vi en bank för våra kunders behov och för en gemensam framtid.

Detta, tillsammans med våra värdeord: närhet, omtanke, framåtanda och kompetens är vad som gör vår bank unik och genom hela kundmötet sla värderingarna prägla vår verksamhet. 


Våra sju fullservicekontor i Arvika, Eda och Årjängs kommuner är viktiga alternativ till mötesplatser, då vi vet att våra kunder sätter stort värde på det personliga mötet. Vi är 129 medarbetare som finns här för kunden och som arbetar för att behålla topplaceringen bland Sveriges banker*.


* enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI)




Om oss

Våra värderingar; Närhet, Omtanke, Framåtanda och Kompetens är centrala för oss.

De grundar sig i 166 års erfarenhet av att finnas till för våra kunder och i sann "Sparbanksanda" ge tillbaka till bygden vi verkar i. Vi vill att vår personal delar dessa värderingar för att kunna omsätta våra värdeord i handling. Varje dag. Till så väl kunder som kollegor.

Som den lokalpatriot vi är, är Västra Värmland den viktigaste platsen för oss och som bank jobbar vi för en stark lokal närvaro med tillgång till både fysiska och digitala möten.  

Tillsvidareanställning Kundtjänst 

Då en av våra kundtjänstmedarbetare rekryterats till en rådgivarroll inom banken, har det uppstått en vakans och vi söker därmed en ny kollega till vårt kontor i Årjäng.

Tjänsten innebär för närvarande kundtjänstarbete varvat med andra i banken förekommande arbetsuppgifter, så som assisterande i vår telefonbank, göra brevutskick, kommunikation med kunder i vår meddelandeportal "kontakten" mm, men avsikten är att du inom ett par år ska kunna gå vidare in i en rådgivarroll, då vi vet att behov kommer att uppstå. 

Om dig

Vi tillhandahåller relevant utbildning för tjänsten, men ser gärna att du har ekonomisk bakgrund genom utbildning och/eller yrkeserfarenhet. Swedseclicens är meriterande och blir en förutsättning för tjänsten på sikt, då rådgivning kring lån, spara, pension och försäkring utgör en allt allt större efterfrågan från våra kunder. 

Vi tror att en positiv inställning till arbetsuppgiften, kunder och kollegor också är det som bygger den positiva arbetskultur vi eftersträvar. Ett ständigt pågående jobb som borgar för gott medarbetarskap. Oavsett vad det står på visitkortet finns vi till hands för varandra när det behövs och vi delar gärna med oss av våra kunskaper. 

Skriv gärna ett par ord i din ansökan, men CV eller personligt brev behövs inte.
Välkommen med din intresseanmälan senast 13 maj 2022

 

Frågor om tjänsten besvaras av:

Marcus Myrebring, 070-589 71 59  eller

Marie Woronin, 070-598 48 89



För mer information om Westra Wermlands Sparbank se http://www.wwsparbank.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Kontorschef Marcus Myrebring
0573-63 89 91, 070-589 71 59

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Årjäng
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 13 maj 2022

Besöksadress

V Torggatan 1A
None

Postadress

V Torggatan 1A
Arvika, 67121

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024