OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™!
Du kommer att ingå i ett supportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård.
Om rollen
Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig!
Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL.
Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör.
Om oss
Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments!
Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus.
Vad kan Foundever™ erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast lön med kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan
Om dig
Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts.
Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav.
Vi söker dig som:
Har goda tekniska kunskaper
Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundsupport
Har erfarenhet inom sjukvården
Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem
Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning
Har relevant gymnasial utbildning
Har relevant eftergymnasial utbildning
Arbetstider
Du startar på ett schema med arbetstider mellan 08:00-17:00, under utbildningen. Längre fram i anställningen kommer du gå över på ett rullande schema där du arbetar både dag- och kvällspass. Schemat och arbetstiderna varierar mellan 07:00-22:00. Det innebär att du därmed behöver vara flexibel och kunna arbeta både dag- och kvällspass, såväl som helgpass.
Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 34. Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 19/8.
Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning.
Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.