Kundtjänstmedarbetare B2C

Kundtjänstmedarbetare B2C

Arbetsbeskrivning

Under detta uppdrag som kundtjänstmedarbetare kommer du att tillhöra ett sammansvetsat team som har roligt på jobbet, samtidigt som de levererar högklassig service till privatkunder över hela Sverige. Nu väntar de på att välkomna dig, som trivs i en administrativ roll med frekvent kundkontakt via både telefon, chatt och e-post, till teamet! Vi arbetar med löpande urval, så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare inom e-handel till ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Uppdragen är ett vikariat på upp till 12 månader. För rätt person kan det finns möjlighet till fortsättning förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Hantera ärenden & ge support till kunder via ärendesystem, chatt och telefon kopplat till e-handel.


* Ge leveransinformation samt hantera returer, reklamationer och garantiärenden.


VI SÖKER DIG SOM
* Har avslutad gymnasieutbildning


* Har tidigare erfarenhet från i första hand kundtjänst, annars call-center eller försäljning (tex. i butiksled eller via telefon)
* Besitter goda kunskaper i Office-paketet
* Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då arbetet kräver det


Det är meriterande med erfarenhet inom kundtjänst med inriktning B2C.

För att trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad, positiv och tycker om att arbeta med människor. Du är kommunikativ och har lätt för att presentera samt kommunicera information. Du har även ett systematiskt arbetssätt och följer instruktioner och procedurer. Vidare kan du hantera snabbt tempo och många ärende parallellt.

Övrig information

• Start: Januari

• Omfattning: Heltid


* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2021
  • Ansök senast: 8 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024