Kundtjänstmedarbetare B2C till drivmedelsbolag!

Kundtjänstmedarbetare B2C till drivmedelsbolag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och är en problemlösare utav rang. Du vill jobba nära kunder och samtidigt utvecklas i en spännande och rolig miljö. Ansök idag till tjänsten och bli en del av vår kunds härliga team!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. Vår kund är en känd aktör inom drivmedelsbranschen med stationer och marknadsplatser runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team om 8 kollegor som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga kundservice mot privatkunder.

Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt! Du kommer få vara med på en utvecklande och spännande resa som du, tillsammans med kollegorna på kundtjänst, kommer spela en viktig roll i.

Du erbjuds
En gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar, och du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef som är Team Lead för B2C.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande ärenden från privatkunder via samtal, melj och chatt
* Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
* Guida och supportera kunder om kunds betalapp
* Hantera produktfrågor
* Felanmälningar
* Samarbeta internt med ärendeuppföljning


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasial utbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, för att kommunicera korrekt och professionellt externt och internt
- Har goda kunskaper i Outlook och Office-paketet

Det är meriterande om du har
- Kunskaper i Salesforce
- Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/servicesupport via telefon och/eller mejl
- Erfarenhet inom support av företagsappar mot kunder

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Vi söker dig som är social och utåtriktad. Du som person är en kommunikativ teamplayer, relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du är initiativtagande och tar ansvar för ditt arbete och dina relationer. Vi ser att du som person är trygg i dig själv, erhåller hög personlig mognad och är van att hantera stressiga situationer. För att lyckas i rollen har du primärt följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Information om kunden delges i telefonavstämning

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2024
  • Ansök senast: 24 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024