Kundtjänstmedarbetare B2C till St1!

Kundtjänstmedarbetare B2C till St1!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är en serviceinriktad och problemlösande lagspelare. Vi söker dig som vill ha en kommunikativ roll och bli en del av det härliga teamet B2C på St1! Välkommen in med din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för St1 räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. St1 är en känd aktör inom drivmedelbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 10 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga kundservice mot privatkunder. Dessutom står teamet just nu inför en spännande digitaliseringsfas där du tillsammans med teamet kommer spela en viktig roll i att skapa en ännu bättre kundupplevelse!

Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt!

Tjänsten erbjuder en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar. Du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef som är Team Lead för B2C.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal, chatt och mejl
* Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
* Hantera tekniska frågor om St1 betalapp
* Hantera produktfrågor och felanmälningar
* Samarbeta internt med ärendeuppföljning


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasial utbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har goda kunskaper i Outlook och MS Office

Det är meriterande om du har
- Arbetslivserfarenhet av First line support inom tekniska frågor

Vi söker dig som är en social och utåtriktad person med en känsla för service. Du som person är en kommunikativ teamplayer, relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du tar egna initiativ, är kreativ och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Vi ser även att du som person är ansvarstagande för hög kvalitet sett till arbetsuppgifter, samt för att skapa god stämning i gruppen och på arbetsplatsen.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Problemlösande
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om om St1 här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2024
  • Ansök senast: 31 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024