Kundtjänstmedarbetare Bank Student

Kundtjänstmedarbetare Bank Student

Arbetsbeskrivning

Vill du utöka studentkassan med en extra inkomst? Vi söker kundtjänstmedarbetare på deltid på banken!
Om jobbet
Gemensam Kundservice är ca 130 anställda och vi fortsätter att växa. Vi vet att vi vid årets slut kommer att vara fler än så, därför söker vi nu efter nya medarbetarna till vårt gäng, hos oss blir du en del av vår fina gemenskap med en bra teamkänsla.
Vi arbetar aktivt med mål och individuell uppföljning mellan teamchef och medarbetare. Målen mäts bland annat i kundnöjdhet och samtalseffektivitet där du som medarbetare själv kan följa din dagliga utveckling.
Alla som arbetar hos oss gillar en miljö med hög förändringstakt, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill bidra till teamets kultur och gemenskap. Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att hjälpa Länsförsäkringars kunder i hela landet med deras bankärenden via telefon. Frågorna är varierande och du kan komma att stötta våra kunder med allt ifrån nytt BankID, till att hantera aktier, fondsparande och befintliga lån.
Vi förväntar oss inte att du ska kunna allt direkt, du lär dig på vägen. Eftersom vi har förtroendet att hjälpa våra kunder med deras ekonomi är det viktigt att du har rätt kunskap och kompetens, därför kommer dina första 3-6 veckor bestå utav utbildning innan du är redo att själv ha dina första kundmöten.
Vem är du?
Tjänsten innebär att du arbetar ca 50-80 timmar i månaden.
Du kan välja att arbeta antingen varannan helg samt vissa vardagar, främst löningsveckor eller så kan du välja huvudsaklig förläggning till vardagskvällar.
Vi strävar efter att ge dig en förutsägbar arbetstidsplan och du kommer ha möjlighet att se ditt schema 4 veckor i förväg.
Tjänsterna innebär visstidsanställning på 6 månader.
Det finns möjlighet att jobba extra utöver dina ordinarie pass.



Arbetstiderna kan variera mellan 07:30 – 22:00 och passen innebär alltid en hel arbetsdag (7h 45min exkl. lunch).
Planerat startdatum är 18/11.
Om oss
Gemensam Kundservice bedriver kundservice inom bank och försäkringar på uppdrag av Länsförsäkringsgruppen. Vi startade vår verksamhet i Borlänge under 2015 och var då drygt 20 anställda. Idag är vi över 100 personer som tillsammans servar Länsförsäkringars kunder alla dagar i veckan mellan 07.30-22.00. Vi erbjuder trygghet genom coachande ledarskap, attraktiva anställningsvillkor och ett starkt varumärke. Vi söker medarbetare till vår utvecklingsresa, häng med!
Mer information​​​​​​​
För ytterligare information kontakta: Linnea Andersson, Teamledare, 073-029 36 48.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Vi kan komma att bjuda in till en gruppträff där vi presenterar oss själva samt genomför speedintervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på LF Dalarnas är drygt 480 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur, möjlighet till utveckling och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. #LI-Onsite

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Regionkontor Karlstad
  • 5 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2024
  • Ansök senast: 3 november 2024

Postadress

Gustaf Anders Gata 18
Karlstad, 65340

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024