OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att serva kunder i receptionen med deras bank- och försäkringsärenden. Du är den första personen kunderna möter och har en mycket viktig funktion i att bemöta kunderna på ett respektfullt och serviceorienterat sätt. Du kommer att ansvara för att receptionen är bemannad under kontorets öppettider. Rollen innebär också att vara spindeln i nätet på kontoret, då du är en länk mellan kund och övriga medarbetare. Du arbetar med hela utbudet av tjänster inom bank och försäkring.
Till vårt kontor i Falun söker vi nu en Kundtjänstmedarbetare Bank, vikariat.
Vi söker dig som har erfarenhet från arbete på bank eller från försäkringsverksamhet. Du har eftergymnasial utbildning eller motsvarande. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du noggrann och ansvarsfull och planerar och strukturerar självständigt ditt arbete. Du trivs med att samarbeta med andra och är serviceinriktad i ditt sätt att vara. Du ser det som en utmaning att på egen hand eller via kollegor inom Dalarnas hantera frågeställningar som uppkommer för våra kunder. Bland kollegorna tar du en aktiv roll i den dagliga driften av kontoret och som bidrar till en framgångsrik positiv kultur.
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Tjänsten avser ett vikariat på ca 12 månader.
För ytterligare information kontakta: Anders Hjertberg, Kontorschef, 023-930 68.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, FTF, 023-931 43 och Jenny Schelin, Saco/Jusek, 023-932 84.
Sista ansökningsdag är den 26 december 2016.
Välkommen med din ansökan!
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 310 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 65% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss och enligt SKI 2015 är vi den bank som privatkunderna är mest nöjda med.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.