OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi välkomnar dig som älskar att jobba med kund och som trivs i bank-och finansbranschen. Vi hoppas med den här korta texten fånga ditt intresse och uppmanar dig givetvis att läsa vidare och söka jobbet, kanske kan det vara just du som blir vår nya kollega?
Om jobbet
Som kundtjänstmedarbetare på banksupporten kommer du få arbeta brett med många olika bankfrågor vilket gör att du kommer få en enorm kunskapsbredd och utveckling. Du, tillsammans med dina kollegor, är alla viktiga nyckelspelare som tillsammans skapar en positiv kundupplevelse och kundnöjdhet. Ditt dagliga arbete varierar mellan både inkommande samtal samt inkommande ärenden via våra digitala kanaler. Du kommer hjälpa och guida både nya och befintliga privat- och företagskunder utifrån deras behov, där frågorna kommer att vara minst sagt varierande. Du, tillsammans med vårt team, har ett nära samarbete med övriga i organisationen. Känns det spännande men också kanske lite utmanande med vidden av frågor som kan tänkas dyka in? Ingen fara, dina kollegor och ledare finns alltid nära att fråga när du behöver.
Vem är du?
För att vara aktuell för den här tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta inom bank. Ditt intresse för att använda teknik som verktyg i kundmötet är högst relevant, vi ser ett allt större intresse hos våra kunder för våra digitala kanaler, varför det är viktigt att du vill och känner dig bekväm med den typen av kommunikation.
Allra viktigast för att bli framgångsrik i rollen, och för att du också ska trivas hos oss, är dina personliga egenskaper. Du tycker om att kommunicera på ett naturligt och förtroendeingivande sätt och är ansvarstagande i kundmötet. Du tycker att varje unik kundkontakt är spännande och du har viljan att varje gång leverera resultat och ett kundmöte I världsklass. Du trivs att arbeta i kontorslandskap och med olika ansvarsområden på ett roterande schema. Din flexibilitet samt din insikt i att du själv kan påverka kundupplevelsen genom ditt sätt att vara och bemöta människor är även det viktigt för rollen.
Vad erbjuder vi dig?
Du kommer att jobba i ett härligt team som har tydliga gemensamma mål och ett tydligt fokus på kundnöjdhet. Hur passar man in i vårt team? Det är egentligen inte så svårt, för vi som arbetar här brinner för att hjälpa våra kunder och vi ser samtidigt till att ha roligt och stötta varandra. Jobbet som kundtjänstmedarbetare-bank är lärorikt och ett fantastiskt sätt att lära dig mer om bank. Det här jobbet ger dig en bra grund och är en perfekt start på din fortsatta utveckling hos oss på Länsförsäkringar Bergslagen.
Låter det intressant?
Vill du veta mer, ring chef banksupport Sara Enqvist 0706-59 02 47 eller HR generalist Anne Pettersson 073-800 43 03.
Fackliga representanter är Helena Lindberg 021-19 01 85 för Forena och Linda Kamsvåg 021-19 02 19 för Akademikerföreningen.
Tjänsterna är placerad i Västerås. Vi söker för både tillsvidareanställning och visstid.
Välkommen med din ansökan senast 31 juli. Vi kommer rekrytera löpande men hålla öppet för ansökningar över sommarveckorna, det kan därför dröja innan du hör från oss. Vi gör vårt bästa att återkoppla till dig så snart vi kan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Lidén Pettersson, Säljledare
019-19 46 12
Tarja Lund, Skadechef
021-190117
Christina Wilhelmsson, Skadechef
019-194639
Fredrik Jonsson, Försäljningschef
019-194695
Maria Ridman, Försäljningschef
021-190231
Heléne Hemlin, Säljledare
021-190151
Susanne Lidmo, Chef Skadeförebygg och Säljstöd
021-19 02 20
Ann-Christin Lindahl, Affärsområdeschef Bank
021-190161