OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS är världens största expresstransportföretag. Vi är representerade i över 200 länder och har ca 400.000 anställda världen över. I Sverige har vi funnits i ca 15 år och vi är idag runt 580 anställda med kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg, Jönköping, Västerås och Bollnäs. UPS är ett expansivt amerikanskt företag som satsar på teknologi, service och kvalitet. TJÄNSTEN Du blir en av våra 50 kundtjänstmedarbetare som sköter våra kundkontakter på ett trevligt och proffesionellt sätt. Samtalen omfattar allt från bokningar och förfrågningar till reklamationer och fakturafrågor. Svaren på kundernas frågor finner vi i våra egna datasystem som du får lära dig i vår tre veckor långa utbildning. Vi har öppet måndag-fredag 08.00-20.00 och lördagar 09.00-13.00. VEM SÖKER VI? Du som söker bör ha goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och i skrift. Vi vill också gärna att du behärskar finska. Du är positiv och snabbtänkt med en god känsla för service och kvalitet. Vi ser att du är motiverad och stresstålig även när arbetstempot är högt. Telefon- och datavana är ett krav för att du ska kunna behärska dina arbetsuppgifter på ett effektivt och korrekt sätt. Vi erbjuder dig ett arbete med god sammanhållning på ett internationellt företag fullt av möjligheter.