OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi nästa talang till vår kundtjänst.
Till vår kundservice ringer/mailar både nya och befintliga kunder och din uppgift blir att erbjuda förstklassig service i alla lägen. Många frågor handlar om våra produkter/leveranser/returer samt övrig problemlösning. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du även göra produktöversättningar för samtliga nya produkter samt sköta kontakten på våra sociala medier.
Vem är du?
Du är en person som älskar att arbeta i högt tempo och som brinner för service. I din roll blir du en ambassadör för Pierce olika varumärken och är vårt ansikte ut mot kunderna. Ett arbete som både är stimulerande, utmanande och roligt. Vi ser gärna att du:
• Har datorvana och tidigare erfarenhet från att arbeta med telefonen som främsta redskap
• Har en grundutbildning från Norge
• Är lösningsorienterad
• Talar svenska behjälpligt
Meriterande
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken inom kundtjänst, turist- eller butiksnäring
• Talar flera språk
• Erfarenheter från motorcykel
Pierce AB är en av Europas största återförsäljare av motorcykel- och snöskoterdelar och tillbehör. Via våra butiker säljer vi produkter till kunder i 15 europeiska länder. Företaget styrs från huvudkontoret i Stockholm där vi på kort tid har vuxit till 100 anställda med en omsättning på 400 miljoner.
Besök gärna: http://www.24mx.no/ , www.sledstore.no och http://www.xlmoto.no
Kontaktpersoner på detta företaget
Purchasing manager Anton Wass
073-5115912
073-5115912
Product Information Manager Mathias Sandberg
Product Information Team Leader Axel Dilot Tällström