OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget, som ingår i en global koncern, arbetar med att leverera logistiktjänster världen över. De erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till att leverera lager- och logistiklösningar.
Bravura söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare till ett företag inom logistikbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare är ditt huvudsakliga ansvar att hjälpa kunder genom att besvara frågor och hitta lösningar på deras problem. Det kan exempelvis handla om avisering och bokning av leverans, försenade leveranser samt frågor om sändningen eller om betalningsalternativ. Ärendena som du hanterar kommer in via telefon, mejl och chatt, där du använder de interna systemen för att finna information som kan ge svar på kundens problem. Kunderna är både privatpersoner och företag, och leveranserna sker både inrikes och utrikes, vilket även påverkar komplexiteten av ärendet. Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion, samt att du har ett kunnigt team i ryggen med en mentor som du kan fråga om hjälp vid behov.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst, service och/eller administration
• God telefon- och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är lösningsorienterad och tycker om att hjälpa andra människor. Du arbetar med ett tydligt resultatfokus och har en god kommunikativ förmåga där du alltid bemöter kunder med lyhördhet och professionalism. Som person är du även trygg i dig själv och hanterar motgångar och kritik på ett hållbart sätt. Du är flexibel och trivs i en ombytlig miljö med högt tempo och stor variation bland ärendena som du hanterar.
Övrig information:
Start: omgående
Plats: Örebro
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, kundstjänstmedarbetare, Customer Service, Customer Care Agent, kundbemötande, administration, affärsystem, service, logistik, heltid, Örebro
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund