OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företaget:
Strivo AB grundades 2009 och är ett fristående svenskt värdepappersbolag som står under Finansinspektionens tillsyn. Dom erbjuder ett brett utbud av finansiella produkter och tjänster, däribland olika typer av depåtjänster med möjlighet för våra depåkunder att spara i ett brett utbud av finansiella produkter och tjänster. Samtliga placeringslösningar som konstrueras och upphandlas av Strivo garanteras av välkända internationella eller inhemska banker med genomgående god kreditvärdighet. Strivo har omkring 50 anställda och kontor i Stockholm och Göteborg.
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Strivo arbetar du tätt med dina kollegor inom kundsupport och backoffice. Du blir en del av en varm och familjär kultur med aktiviteter som gemensamma frukostar och AW:s.
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare på kundtjänst/support är du Strivos ansikte utåt och dina främsta uppgifter kommer vara att ge kunden en positiv upplevelse. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att hantera inkommande samtal samt e-mail. Du kommer även att arbeta med service kring de tjänster och produkter som Strivo erbjuder samt hjälpa deras kunder med frågor kring depåer, rapporter, emissioner och flyttar av värdepapper. Vidare ingår allmänt kontorsarbete och stöd till övrig administration.
• Ge kunderna en positiv upplevelse
• Hantera inkommande samtal samt e-mail
• Service kring tjänster och produkter Strivo erbjuder
• Allmänt kontorsarbete och stöd till övrig administration
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med inriktning inom ekonomi
• Erfarenhet av att arbeta med service
• God data- och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och ser möjligheter i varje enskild uppgift. I rollen pratar du dagligen med kunder och därtill har du en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift. Du är lyhörd och kan anpassa din kommunikation efter situation. Din styrka ligger i att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får erbjuda god service. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Samtidigt kan du hålla i gång flera arbetsuppgifter samtidigt och behåller lugnet i perioder med högt tempo. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund