OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Glimra Biltvätt söker just nu en kundtjänstmedarbetare på heltid (eller deltid) som kan jobba på distans med att besvara telefon och e-post. Meriterande om du talar finska.
Glimra är Sveriges största oberoende bilttvättskedja med över 60 biltvättstationer från Malmö till Härnösand. Glimra inkluderar även varumärket Juhlapesu som är en prenumerationsbaserad automatisk biltvättkedja i Finland. Vårt mål är att modernisera och förnya biltvättsbranschen. Det innebär att vi strävar efter att erbjuda en effektiv och rolig biltvätt, digitala & mobila betalningar, lojalitetsprogram och en fantastiskt kundtjänst!
Men det inkluderar också att leverera en ny typ av kundsupport / upplevelse som överträffar de nuvarande kundförväntningarna från branschen.
Denna roll kommer att vara hjärtat (och själen) i bolaget i både Sverige (och ev Finland), som spelar en nyckelroll för att se till att kunderna möter den bästa kundupplevelsen samtidigt som de ser till att organisationen vet vad som behöver förbättras.
Om rollen
Glimra söker just nu en kundstjänstmedarbetare för Sverige (och ev Finland). Det inkluderar kundservice och vård, kundlojalitetsinitiativ och B2B-relationer. Med en utmärkt kundservice är supportteamet limmet som håller tvättstationerna tillsammans, vilket säkerställer högre kundnöjdhet, ger våra servicetekniker den information de behöver för att förbättra driften på våra stationer och hålla marknadsföringsteamet informerat med rapportering.
Vad du kommer att göra
Föregå med gott exempel: Du är kundfixerad och höjer kontinuerligt ribban för den tjänst vi tillhandahåller. För oss på Glimra tjänar kundinteraktioner ett större syfte än att bara fixa problem. Vi vill sticka ut och vara bäst i vår bransch och överraska våra kundermed utmärkt support.
Ett steg framåt, identifiera vanliga problem som våra kunder står inför och hitta lösningar för våra kunder innan de erkänner dem.
Tänk analytiskt och strategiskt: Du kommer att använda data för att fatta välgrundade beslut och utveckla strategier för att förbättra kundserviceupplevelsen och tillfredsställelsen.
Öka frekvensen och få våra kunder att känna att de har gjort rätt val med lojalitets-/win-back-kampanjer och initiativ!
Om dig - Core Capabilities
· Du talar god svenska, i både tal och skrift.
· Du har 1+ års kundsupporterfarenhet.
· Du är analytisk och har erfarenhet av att analysera kundsupportmått.
· Du kan tänka på fötterna, och multi-tasking är din andra natur.
· Du tycker om att lära dig och undervisa andra. Helst är du också tekniskt kunnig.
· Du har en kan-göra-attityd och du är redo att kavla upp ärmarna och komma till jobbet i en snabbstartsmiljö.
· Du kan formulera digmycket bra, både verbalt och skriftligt. Det gäller både svenska och finska.
· Bonus om du talar finska!
Du kommer att få en konkurrenskraftig lön och flexibla arbetstimmar. Så om du är glad över att leverera en ny typ av kundupplevelse som denna kategori någonsin har sett, ta ägande och vara en del av ett högpresterande team, skulle vi gärna höra från dig! Rollen är baserad i Stockholm men utförs på distans!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.