OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en kommunikativ och strukturerad kundtjänstmedarbetare till vår e-handelsavdelning. Kanske är du i början av din karriär inom service och vill ta nästa steg? Arbetet är varierande men går främst ut på att ge kunder professionell service, support och rådgivning genom inkommande samtal och mail. Du fungerar som knutpunkt i kommunikationen med leverantörer, speditörer och vår servicedesk. Till arbetsuppgifterna hör också hantering av enklare retur- och reklamationsärenden. Vi strävar alltid efter att ge kunden den bästa möjliga serviceupplevelsen!
Din profil
Som person är du duktig på att kommunicera, engagerad och brinner för att ge varje kund bästa möjliga service. Du är noggrann och lägger vikt vid att hålla hög kvalitet i ditt arbete. Du kommer att ingå i ett team och därför lägger vi stor vikt vid att du arbetar bra tillsammans med andra människor och relaterar till dina kollegor på ett lyhört sätt.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Goda kunskaper i svenska och engelska samt datorvana med kunskaper i MS Office är ett krav.
Det är meriterande om du som söker har erfarenhet från service- eller försäljningsyrken.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 40 tim/veckan.
Lön: Lön enligt överenskommelse.
Tillträde: Enl. överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman