OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en kommunikativ och strukturerad kundtjänstmedarbetare till vår e-handelsavdelning. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med frågor kring service och support till våra kunder genom en regelbunden kontakt via telefon och e-post. Du fungerar som knutpunkt i kommunikationen med vår first-level-support men också second-level-support när det gäller att lösa mer komplexa kundärenden. Till dina arbetsuppgifter hör också hantering av försändelser i form av returer av fakturor eller avtal och reklamationer, allt för att ge kunden den bästa möjliga serviceupplevelsen.
Din profil
Det är meriterande om du som söker har erfarenhet från service- eller försäljningsyrken. God datorvana och goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel är också meriterande. Som person är du driven, engagerad, strukturerad och brinner för att ge varje kund bästa möjliga service. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 40 tim/veckan.
Lön: Lön enligt överenskommelse.
Tillträde: Enl. överenskommelse.
Vi går igenom alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut så vänta inte med din ansökan.