OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Om rollen
Nu söker vi en kommunikativ och strukturerad kundtjänstmedarbetare till vår e-handelsavdelning. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med frågor kring service och support till våra kunder genom en regelbunden kontakt via telefon och e-post
Exempel på förekommande arbetsuppgifter
* Du fungerar som knutpunkt i kommunikationen med vår first-level-support men också second-level-support när det gäller att lösa mer komplexa kundärenden
* Hantering av försändelser i form av returer av fakturor eller avtal och reklamationer, allt för att ge kunden den bästa möjliga serviceupplevelsen
* Du kommer även att arbeta en del med våra sociala medier
Din profil
* Det är meriterande om du som söker har erfarenhet från service- eller försäljningsyrken
* God datorvana och goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel är också meriterande
* Som person är du driven, engagerad, strukturerad och brinner för att ge varje kund bästa möjliga service
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 40 tim/veckan.
Lön: Lön enligt överenskommelse.
Förmån: Vinstandel finns att tillgå
Tillträde: Enl. överenskommelse.
Vi går igenom alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut så vänta inte med din ansökan.