OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Läs vidare! Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för administrativa frågor hos 1177 Vårdguiden.
Ditt nya jobb
Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ta emot inkommande samtal från kunder på den administrativa linjen åt 1177 Vårdguiden. I varje samtal är du lyhörd och hänvisar kunden till rätt information enligt aktuella rekommendationer.
Hos oss kommer du att jobba i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en heltidstjänst med varierande arbetstider efter behov, vi har öppet alla dagar i veckan inklusive helger mellan kl. 07:00 och 22:00.
Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga.
Vi ser fram emot att träffa dig som
- Tycker om att prata med människor och är lyhörd
- Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service
- Har goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift - detta för att vi ställer höga krav på tydlighet i samtalet med kund
- Har datorvana
Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss!
Vi kontaktar sökanden löpande och har som avsikt att tillsätta tjänsterna omgående - vänta inte med din ansökan!
Anställningens omfattning
Heltid med varierande arbetstider
Rekryteringsprocess
Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarig att kontakta dig för att boka in dig på en informations- och rekryteringsdag, som först blir av redan 2022-01-13. Under dagen får du en närmare presentation av företaget och en enklare utbildning i våra verktyg. Dessa träffar kommer sedan att ske kontinuerligt utefter behov.
Visst låter det spännande! Är du redo att anta en ny utmaning och visa vad som faktiskt menas med ”det lilla extra” när det gäller service? Ansök via knappen Skicka ansökan - Vi hörs!
Om oss
Pan European Callcenter (PEC) är ett av Nordens största callcenterföretag som idag jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Under dessa svåra tider har vi därför börjat arbeta med flertalet nya kunder, däribland 1177 Vårdguiden.