OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intresserad av försäljning och äventyrslysten? Dags att ta steget till Medelhavet och leva i en varm och välkomnande kultur! Välkommen till vårt livliga team på Webhelps europeiska kundtjänstcenter, och njut av solskenet, den kulturella rikedomen och den fantastiska livsstilen Malaga-området erbjuder.
Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb, härliga kollegor och utveckling
Bli en del av en livfull arbetsplats med spännande utvecklingsmöjligheter! Vi förbereder dig med en 4-veckors utbildning på Allentes produkter, tjänster och system. Du kommer att varva din träning mellan teori och praktiska uppgifter, med support från din trainer, så att du känner dig säker på hur du ska hantera support och merförsäljning.
Det du kommer att lära dig hos oss kommer att göra dig till en värdefull medlem av vårt team, eller vilket annat team som helst.
Vi erbjuder dig:
Attraktiva lönevillkor, som gör att du kan leva gott i Spanien
Obegränsad provision på din försäljning!
En bonus på 300 euro och uppåt när du får vänner anställda
Relocation Package - vi hjälper dig med flyttningen och pappersarbetet som behövs för att arbeta i Spanien
Fastanställning, heltid med fullt spanskt kontrakt från dag ett
Betald semester, med semesterdagar från det första året du börjar arbeta*
Ett stort utbud av rabatter på sportartiklar, resor, hemelektronik, osv. hos våra partners
En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Vi främjar rörlighet inom företaget, och är idag verksamma i mer än 60 länder runtom i världen
WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa
Spanska klasser
Vad du kommer att uppleva hos oss
Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, vi jobbar tillsammans med vår Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.
För oss är lagandan A och O; firar våra framgångar dagligen, arbetar tillsammans och har roligt ihop. Vår aktivitetsgrupp fixar sammankomster och utflykter året runt!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att svara på inkommande samtal från Allentes befintliga kunder. Oavsett om du tar ett samtal gällande beställning, faktura eller teknisk support ska försäljning vara en naturlig del av varje samtal. Vi skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov.
Vem vi skulle vilja ha med i laget
Vi vill träffa människor från alla typer av bakgrunder, som tycker om att lära sig nytt och är nyfikna. Din naturliga talang för att hjälpa andra och göra det lilla extra för våra kunder kommer att passa in i det vi gör på Concentrix + Webhelp.
Vi letar efter dig som:
Har modersmålsnivå i svenska och är flytande i engelska
Är proaktiv i ditt sätt att arbeta och vill lära dig merförsäljning av produkter och kampanj erbjudanden
Har god erfarenhet av att arbeta med dator
Har hög serviceförmåga, är tålmodig och kan hantera missnöjda kunder på ett professionellt och positivt sätt
Är öppen för en ständigt omväxlande arbetsmiljö
Delar våra värderingar om engagemang, sammanhållning, integritet, erkännande och WOW
Kan arbeta roterande arbetstider 8-19, mån – sön
Det skulle vara toppen om du dessutom:
Har erfarenhet av att arbetat med liknande produkter tidigare och är van att hantera flertal system samtidigt
Har erfarenhet av att arbeta B2C
Uppfyller du inte alla krav? På Concentrix + Webhelp är vi engagerade i att skapa en mångsidig och inkluderande arbetsplats där alla kan lära sig och utvecklas professionellt. Om du känner att du inte kryssar i alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen uppmuntrar vi dig att ansöka hur som helst. Vi kommer att göra vårt bästa för att matcha dig med rätt jobb, oavsett om det är det här jobbet eller en framtida roll.
Låter det som dig? Välkommen till Concentrix + Webhelp!
Lite praktisk information
Startdatum: Nov. 2023
Arbetsplats: Vårt kontor vi på Plaza Solymar i Benalmadena (Malaga)
Du kommet att:
Ha fullt och lagligt spanskt kontrakt från dag ett, med tillgång till det spanska sjukförsäkringsskyddet
Ha betalt under utbildningen och att ha betald semester (4 veckor + 4 dagar per kalenderår), med semesterdagar från det första året du börjar arbeta*
Arbeta 39 timmars arbetsvecka, med roterande skift: från måndag till fredag 08:00-19:00, från lördag till söndag 10:00-19:00, och minst 2 fria helger per kalendermånad
Who we are
We're the tech-powered customer experience (CX) company that's creating game-changing journeys for our people and our clients and their customers.
Our people around the world have devoted their careers to ensuring every relationship is exceptional. So naturally, we're committed to creating game-changing career journeys that power our people towards greater opportunities and brighter futures.
In short: You will be joining over 440.000 passionate game-changers across more than 70 countries that strive to enjoy every day, while making a difference for the people they help every day! And we will offer you a fun and challenging job that will allow you to develop and grow.
Concentrix + Webhelp is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
* Våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller.
RRQ23-007292-1-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.