Kundtjänstmedarbetare för bättre kundupplevelse

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare

Vi på Workz söker just nu personer till en kundserviceavdelning hos ett av Stockholms mest kända varumärken. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ge service via telefon, e-post och andra kanaler. Servicen innebär att besvara frågor, ta emot felanmälningar, hantera administration och övriga frågor. Tjänsten är på heltid.

Som anställd hos Workz får du en gedigen utbildning. Vi tror på yrket kundservice och ser till att alla medarbetare får fördjupa sina kunskaper utefter sina individuella förutsättningar. Under din anställning hos oss certifieras du på olika nivåer vilket är en karriär i sig. Du kommer att omfattas av kollektivavtal.

Kvalifikationer
Vi söker dig med passion för att arbeta med människor och som vill vara ansiktet utåt för vår kunds verksamhet. Du ser det som en självklarhet att arbeta med kunden i fokus och kundnöjdhet är det viktigaste i ditt arbete. Du förmedlar ett professionellt bemötande och erbjuder med glädje god service. I arbetet är du engagerad, driven, ordningsam och effektiv. Du tycker om att ta ansvar och arbeta självständigt. Du är stresstålig och känner dig trygg med att använda telefon och dator som arbetsredskap. Du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inget krav.

Om oss
Workz är ett företag som är specialister på att bemanna inom kundservice. Vi tar ett stort ansvar för kvaliteten hos våra medarbetare och utbildar och tränar vår personal kontinuerligt. Vi fungerar även som ett verksamhetsstöd till kundservicechefen hos våra kunder och bistår med analys av ärende- och kontaktflöden för optimering av bemanning och schemaläggning. Tillsammans med våra medarbetare erbjuder vi bättre kundservice runtom Stor-Stockholm.

Ansökan
Vill du bli en viktig del av vår och våra kunders verksamhet? Tveka inte att söka dig till oss, oavsett om du har arbetat med kundservice tidigare eller inte. Hos oss är din personlighet, vilja och inställning till andra det allra viktigaste.

Måndagen 24/8 startar en veckas utbildning i kundservice hos Workz.


Registrera ditt CV på vår hemsida (workz.se) där du i samband med det ombeds att göra Workz servicetest och se om just du passar för att arbeta med bättre kundservice.

Om du vill komma i kontakt med oss kan du maila till personal@workz.se eller ringa oss på 08-22 45 22.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 juni 2015

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024