Kundtjänstmedarbetare för en av världens största streaminstjänster!

Kundtjänstmedarbetare för en av världens största streaminstjänster!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare för ett globalt varumärke . Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!





OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och sociala medier. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga.

Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska.



VI SÖKER DIG SOM

har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med.



Kvalifikationer:

- God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.

- Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga

- Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga

Meriterande:

- Tekniska färdigheter/intresse

- Erfarenhet av serviceyrken

- Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i





VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

En grupp fantastiska kollegor

En bekväm arbetsmiljö och stöd från hela arbetskollektivet

Betald utbildning

Möjlighet till bonus

🏻 Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning(läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)).



START: 2024-03-18

PLACERINGSORT: Hemifrån från din folkbokförda adress i Sverige (Uppdraget har kontor i Stockholm, Solna)

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tidsbegränsad anställning på 6 månader med slutdatum den 1/9.

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Söndag 08:00-24:00.

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-11

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.

Vi ser fram emot din ansökan! 😍

We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

Swedish

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Concentrix + Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2024
  • Ansök senast: 21 juli 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024